BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, August 25, 2009

THE TRUTH PREVAILS

Salam. Salam kepada sahabat yang diredahi Allah.

Akhirnya, kebenaran pasti terserlah. The truth prevails. Yang haq pasti akan mengalahkan yang batil. Itulah janji Allah. Dan sebagai hamba Allah yang mukmin, kita wajib meyakininya. Islam pasti menang. Kalau tidak menang di dunia, di akhirat pasti akan menang juga. Itulah keyakinan ahli Pas dari dulu, kini dan selamanya.

Kali ini, puak2 amno boleh berkiralah untuk siapkan keranda. Kalu ada yang pandai mengucap, bolehlah ajar amno mengucap kali ni. Tak lama lagi, amno akan disahkan sudah qalu. Tiap2 yang bernyawa pasti akan menemui ajalnya. Cuma dibimbangkan takut tak dan mengucap semasa menghadapi sakaratul maut.

Keputusan pilihanraya kecil Permatang Pasir, memihak kepada Islam. Pengundi di Permatang Pasir sudah matang dan tidak perlu diulik2 dengan janji2 bengong lagi. Ketua Menteri Pulau Pinang sendiri pandai mengatakan, yang penting ialah anak yang saleh, bukan anak mas. Tapi, amno bengong masih mahu cuba membengongkan orang lain pula. Biarlah amno sahaja yang kekal bengong. Rakyat hendaklah manfaatkan anugerah akal yang Allah kurniakan.

Sempena bulan Ramadhan yang penuh berkat ini, penyokong2 amno bawalah bertaubat. Khusus kepada bergelar ustaz tu, berhentilah buat maksiat dan menyokong maksiat. Hidup ni bukan lama sangat. Amno dah nak berkubur. Buat apa ikut lagi benda yang dah mati. Kita pakat buat yang makruf dan sentiasa benci yang mungkar. Itu aje formulanya.

0 comments: